Sunday 15 April 2012

Segala Pujian Aku Panjatkan..

Assalamualaikum Warahmatullah..

Segala pujian hanya untuk Allah, Tuhan sekalian alam, Yang Mencipta dan Memiliki segala yang di langit dan di bumi. 

Alhamdulillah, akhirnya tercipta jua blog yang sekian lama aku fikirkan. Membaca memang menjadi satu kemestian bagi setiap pelajar sepertiku, namun untuk menulis ia memerlukan waktu dan input yang sesuai untuk dikongsikan bersama.Justeru itulah, kerana kesulitan dan kesuntukan waktu sebagai seorg pelajar dengan nota-nota kuliyah,kelas dan juga exam (x t'masuk lagi mkn ,tido,berangan n bla bla bla),niat untuk mencipta blogku sendiri aku ketepikan dahulu (hehehe t'ingin gak nk b'blog ni,sbnrnya..).Insya Allah,sampai waktunya aku akan menulis.Dan kini,alhamdulillah tanggal 15 April 2012 ini aku tergerak hati untuk menulis buat pertama kalinya di blog aku sendiri,TINTA MAYA...

Buat sahabat2,para pengunjung blog ni,ahlan wa sahlan,selamat datang,welcome aku ucapkan buat kalian semua.Aku mengharapkan kalian dapat membaca dengan setiap entri yang bakal di postkan.(ikut mood bila rasa nak tulis).Insya Allah blog ini akan aku jadikan medan pelbagai.(x kira la realiti or fantasi huhuhu..)
 
Mungkin medan untuk aku berceloteh, mungkin juga ia akan menjadi tempat untuk aku memuhasahabahkan diri ini dan kalian juga, mungkin juga tempat untuk kita semua berdiskusi. Kritikan membina, teguran serta cadangan sangat-sangat dialukan bagi meningkatkan lagi kematangan dan memperbaiki kelemahan diri ini. Insya Allah..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.