Tuesday 16 October 2012

imtihan bakal tiba

Bismillahirrahmanirrahim…

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang....
Alhamdulillah puji dan syukur ke hadrat Allah, selawat dan salam buat Rasul junjungan, kekasih hati, penghibur jiwa dan pembakar semangat, pembawa risalah khalidah ke akhir zaman, para ahli keluarga baginda, sahabat-sahabat baginda, para tabiin dan tabi' tabiin, mujahid dan mujahidah Islam yang sedang berjihad dan berjuang di medan. moga Islam terus bersinar  di setiap pelusuk dunia. khair insyaAllah .

Aku memohon Ya Allah. Engkau berikanlah kejayaan kpdku dan teman2 seperjuangan di KUIN yang sedang tekun berjihad di medan ilmu ini agar kejayaan ini akan menjadikan Islam terus Izzah di muka bumi ini dan kami mampu menjadi kader2 yang istiqamah membawa dakwah di bumi-MU.
 
Ya Allah.. Engkau rahmati guru2 ku dan para masyaikh yang tidak jemu mendidik kami...agar kebaikan yang ada pada mereka terus mengalir di dalam jiwa kami ini tanpa henti.. 
 
Ya Allah.. Rahmati al-Quran yang ada pada diri kami agar Quran ini akan terus menjadi sahabat kami yang setia di dunia dan akhirat, teman rapat di dalam kubur, syafaat yang bisa menyelamatkan kami, menjadi cahaya ketika titian siratul mustaqim..menjadi rafiq kami di syurga, menjad hijab kami dari api neraka yang panas. Jadikanlah al-Quran penyebab kebaikan, kemuliaannya kepada kami..wahai tuhan yang Mulia. Perkenankanlah. Ameen Ya Allah.

Selamat Bertempur!
NOTE:JADIKAN HR INI LBH BAIK DR SEMALAM..=)


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.